Elektronisk signering

Signera ditt avtal digitalt
0 kr
inklusive moms
Signera enkelt digitalt
Alla parter kan skriva under där de är
Automatiskt meddelande när alla parter signerat och avtalet är klart

Hos oss kan du välja att signera ditt avtal digitalt. Vi har tillsammans med Scrive gjort signering av avtal ännu smidigare.

Det enda du behöver göra är att välja elektronisk signering som en tilläggstjänst i kassan.

Nu behöver du inte längre skriva ut dina avtal för att signera.

Företagare kan även använda e-signering för alla sina andra avtal, via vår tjänst Avtalsportalen. Priset per signering beror på vilket abonnemang du väljer.

Hur funkar det?

När du har skrivit ditt avtal väljer du elektronisk signering som en tilläggstjänst i kassan (kostnadsfritt). När du sedan slutfört din beställning kommer du till en sida där du skriver in hur och till vilka du vill skicka dokumentet.

Därefter skickas ett mail eller ett sms till de andra parterna som ska signera avtalet. De får då ett sms eller e-post meddelande med en länk till avtalet. När alla parter har skrivit på får du ett nytt e-post meddelande där det bekräftas att alla har signerat och där du kan ladda ner det färdiga avtalet.